مطالب عاشقانه(آرزو..)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 پسر : بزرگترین آرزوت چیه ؟


دختر : اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم ! تو چی ؟

پسر : اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم

 



نظرات شما عزیزان:

آریا
ساعت18:28---2 تير 1393
ممنون که بهم سر زدی من مدتها هیچ وبلاگی نرفته ام راستش پستهای جدیدت خیلی قشنگن مخصوصا اونایی که مربوط به عشق و دوست داشتنن

فاطی
ساعت13:07---2 تير 1393
خیییییییییییییلی قشنگ بوده.خییییلی رمانتیک بوده.واقعا خوشم امده.

reza
ساعت21:34---26 بهمن 1392
دخــتـر باش . . .

خــــودت بــاش . . .

بــگــذار گــرگـــ های شــهــر هـــــر چــهــ مــی خــواهــنــد بــــــگـــویــنــد

بــه دنــیــا آمـــده انــد تا زوزه بــکــشــنــد . . . .


saba
ساعت20:19---23 بهمن 1392
خیلی قشنگ بوووووود

emanoil
ساعت9:30---22 بهمن 1392
واي واي واي چه پستاي قشنگي سلام دوست من خوبي؟
ببخش كه دير دير سرميزنما آخه وقت نميكنم.
راستي من بزرگمهرم 21سالمه و بوشهريم.
شما چي؟كجايي هستيي؟اسمو خلاصه اينا ديگه


razieh
ساعت17:27---19 بهمن 1392
asaaaaaan kharaaabam karD

㋡√•°ے נڅـ ـ ـتړ♔سـ ـ ـےب!لو♔•°㋡
ساعت17:17---16 بهمن 1392
واااااااااااای چقد رومانتیک
به به



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 16 بهمن 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ